La República en temps de pau. El taller de l’historiador

Itinerari - Taller
MUSEU DEL MONESTIR

La República en temps de pau. El taller de l’historiador

Als anys vint i trenta Catalunya viu una època plena d’il·lusions i de nous projectes col·lectius que tenen un notable reflex en l’àmbit de l’educació, entre d’altres. La Guerra Civil representa una enorme fractura de conseqüències definitives. Il·lusió i desencís, llibertat i violència, pau i guerra, són les diferents cares de la realitat que va ser la Segona República.

Un itinerari guiat pel nucli urbà reviurà moltes de les sensacions que van viure els protagonistes d’aquell moment històric. El taller d’història que realitzarem al Museu permetrà copsar la realitat quotidiana de quatre personatges que han d’afrontar el rigor d’una guerra que els altera profundament la vida, i a la qual han d’adaptar-se per tal de sobreviure.

Árees de Coneixement
Àrees de coneixement instrumental:
2 hores i mitja
Localització: