MUSEU DEL TAPÍS CONTEMPORANI- CASA AYMAT

MUSEU DEL TAPíS CONTEMPORANI-CASA AYMAT

MUSEU DEL TAPÍS CONTEMPORANI- CASA AYMAT

El Museu del Tapís contemporani, abans fàbrica de catifes i tapissos, és avui  una de les seus del Museu de Sant Cugat. Mitjançant aquesta visita, aprendrem a diferenciar una catifa d’un tapís, observar-ne els colors, els materials i les formes que hi podem trobar, i conèixer les innovacions introduïdes amb l’Escola Catalana. En definitiva, ajudarem als i les alumnes a ser també petits grans artistes i creadors. Si es desitja, l’activitat es pot complementar amb un petit taller en què cada alumne realitzarà la seva pròpia peça amb material tèxtil.

Adidas Ultra Boost White For Sale, adidas Ultra Boost White Womens Sale, adidas Ultra Boost 4. 0 Whole White Bb6168 Unisex http://airmaxcheap4sale.com
Árees de Coneixement
Àrees de coneixement instrumental:
Nivell:
cicle inicial, mitjà i superior
2 hores